Proces rekrutacyjny - dowiedz się jaki ma przebieg

W zależności od stanowiska i charakteru pracy poszukujemy ludzi z różnym doświadczeniem, wykształceniem jak i osobowością. Zależy nam jednak przede wszystkim, aby osoba, która dołączy do naszego zespołu miała takie same podejście do pracy i wyznawane wartości co my.

Dlaczego warto pracować w e2V?

Każdy człowiek jest nieodłączną częścią większego
ekosystemu. Dlatego w e2V stawiamy nie tylko
na zdrowe środowisko wokół nas, ale też przyjazne
środowisko biznesowe, oparte o takie wartości jak
szacunek, otwartość czy odwaga.

Relacje międzyludzkie są dla nas równie ważne,
co Twoje osobiste doświadczenia i pasje.

Jesteśmy w trakcie intensywnego rozwoju – przyłącz się
do nas i twórzmy razem dobrą, zieloną przyszłość.

Proces rekrutacji w 5 prostych krokach

1. Zaprezentuj się

2. Porozmawiajmy

3. Spotkajmy się!

4. Wykonaj zadanie

5. POROZMAWIAJ
Z PREZESEM e2V

6. Feedback

Przyślij nam swoje CV.

Zadzwonimy do Ciebie, by poznać się lepiej.

Odbędziesz rozmowę z HR oraz Managerem Działu, do którego aplikujesz.

Na wybrane stanowiska będziesz uczestniczył
w Assessment Center lub dostaniesz zadanie do wykonania w domu.

Każdy z aplikantów odbywa na tym etapie spotkanie z Prezesem.

Każdy kandydat po spotkaniu otrzymuje informację zwrotną: „tak” z ofertą pracy lub „nie” – podziękowanie za spotkanie.

Proces rekrutacji w 5 prostych krokach

1. Przygotowanie dokumentów oraz aplikacja

Pierwszy krok należy do Ciebie – przygotuj odpowiednio CV oraz wyślij swoją aplikację w odpowiedzi na interesujące Cię ogłoszenie. Listę wszystkich aktualnie otwartych stanowisk znajdziesz

Title 2
Title 3
Title 4
Title 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co oferujemy?

Zatrudnienie na umowę o pracę (pełen etat)

Samochód służbowy, również do użytkowania prywatnego

Swoboda w organizowaniu czasu

Elastyczne godziny pracy